ارسال پیامک به مخاطبین
نوشته شده توسط : niksms

ارسال ساده پیامک به مخاطبین

کاربر از طریق امکان ارسال پیامک می تواند به شماره های مورد نظر خود چه به صورت تکی و چه به صورت گروهی، اس ام اس ارسال کند. برای این کار تنها کافیست از طریق شماره عمومی نیک اس ام اس و یا از طریق شماره اختصاصی (که امکان خرید آن در داخل پنل فراهم شده است)، اقدام به نگارش متن پیام کوتاه کرده و با مشخص کردن لیست شماره های مخاطبین خود، ارسال همزمان اس ام اس را از طریق سیستم انجام دهد. این امکان نیز برای کاربران فراهم شده است تا از برچسب های تصویری مانند لبخند، تعجب، چشمک و مانند آنها، در میان متن اس ام اس خود استفاده کنند.

اطلاع رسانی عمومی با پیامک

برای اطلاع رسانی مؤثر، نیازمند روش هایی هستیم که در کمترین زمان ممکن، بیشترین بازده را داشته باشد، ارسال اس ام اس، یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه ترین روش های روز بازاریابی و اطلاع رسانی در دنیاست و می تواند پیام شما را در زمان و مکان دلخواه به گوش مخاطبینتان برساند. این روش مدرن بازاریابی به کاربران این امکان را می دهد تا همیشه در دسترس مخاطبان خود باشند. 
طبق آمار رسمی، افراد در هر روز بیش از 150 بار (در حدود سه ساعت) به موبایل خود مراجعه می کنند، 90 درصد این افراد بعد از دریافت یک پیغام تبلیغاتی در جهت درستی آن تحقیق کرده و درصد زیادی از کاربران در همان لحظه ی خواندن پیام، تصمیم خود را برای استفاده از پیشنهاد آن پیامک گرفته اند.

 

منبع: ارسال پیامک به مخاطبین




:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس , پنل پیام کوتاه , پنل پیامک , ارسال پیامک , ارسال اس ام اس , ارسال پیام کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: